Postup při reklamaci

Reklamace

Pro některé výrobky je zajištěn záruční servis přímo u zákazníka. Pro nejrychlejší reklamaci kontaktujte reklamační oddělení zastoupení výrobce či dovozce v ČR a domluvte termín návštěvy reklamačního technika u Vás. Pokud výrobce či dovozce neznáte, kontaktujte pro reklamaci nás.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

  • Reklamaci můžete osobně předat na naší provozovně.
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

    BAD IDEAL, spol. s r.o.
    U sv.Markéty 118
    38601 Strakonice

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (pdf, 51 kB).

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (sprchové kouty, koupelnový nábytek apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace prostřednictvím kontaktního formuláře.

Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. 

V případě doručení  přepravní službou je nezbytné zkontrolovat obsah zásilky před řidičem. Důkladně prohlédněte nejen neporušenost obalu, ale i nepoškozenost zboží uvnitř. Na pozdější reklamace nemůže být bohužel brán zřetel.


Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • GEIS: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 951 277 777
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Jak postupovat

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím e-mailu (předmět „Reklamace”) zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mailem.

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

 

Důležitý dokument ke stažení

Reklamační list (pdf, 95 kB)


Kontaktní formulář

Captcha
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů